ESPAÑA, AMIGOS!

Spanien levererar som vanligt och snart har dessa tre underbara veckor flugit förbi som ingenting!
Vi har det fantastiskt här och solen har stekt mig ordentligt, en efterlängtat brun färg har jag dock inte lyckats få till utan en illröd hinna ligger över mig.
 
Trots alla fördelar med Spanien så saknar jag det kalla vädret, piskande regnet och de surrande myggen, jag har inte fått ta del av de svenska principerna på sex veckor vilket kanske ger min längtan en förklaring.
 
Nu ska jag gå ner och lägga mig vid poolen en stund innan fotbollsmatch står på schemat ikväll!
Ελάτε Ομόνοια! (observera google translate)
 
 
 
Postat av: Ebba M

Ska till Spanien en vecka i höst, underbart!

2012-08-02, 21:16:06 - URL: http://iphotography.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: