När augusti får dig att bryta samman, tänk på när vi var tillsammans

Lite ångest inför skolstarten börjar komma krypande, inte välkomnat alls. De sista dagarna spenderar jag på jobbet, därav den dåliga uppdateringen.
Jag sitter just nu och tittar igenom bilder från sommaren och börjar förstå att jag, som vanligt, inte alls njutit så mycket som jag borde ha gjort. Snart är allt tillbaka till det normala och Spanien samt sommarens andra underbara vidunder kommer vara ett minne blott.
Jag hatar att tiden går så fort.
// Spanien 2011 //
Postat av: Tassos

Åh vilken vacker bild. Om man kollar på färgerna i bilden så vill man bara det. Fin ljuvlig kontrast och ljus. Tack för att du delade med dig av bilden.

2012-08-25, 21:25:13 - URL: http://tassosandreou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: