nu kör vi

Om mindre än en timme åker bilen iväg mot landvetter, Brighton väntar och jag har nog inte riktigt själv insett vad som egentligen håller på att ske. Efter flera års tjatande, längtande och drömmande så är äntligen dagen inne och det känns helt overkligt. Men nu ska jag gå igenom allting och se till att jag inte glömmer någonting.
 
Ha det underbart under dessa tre veckor! Ni är guld värda!
 
Ps. Det kommer att komma upp en hel del tidsinställda inlägg under denna tiden så tro inte att ni slipper oss.
 
 
Jag kommer sakna min älskade pojkvän så sjukligt mycket. Jag älskar dig, Tassos.
Postat av: I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

svar: Awesome! Nummer 47 blev du till och med :D Jag har lagt till dig också nu och blev nummer 7 :D

Hoppas du har det bra på din resa :D Är lite avis, vill ju också :D

2012-06-27, 18:31:15 - URL: http://iambaam.blogg.se
Postat av: Tassos

Jag älskar och saknar dig Felicia! <3

2012-06-30, 10:47:59 - URL: http://tassosandreou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: