tio punkter som för dig ett steg närmre mig.

 
  • Jag älskar choklad, och allt annat godis också för den delen.

  • Jag älskar matte!

  • Jag tar skolan på stort allvar men lägger inte ned tillräckligt med tid på den för att få toppbetyg.

  • Det värsta jag vet är när folk är bättre och duktigare än mig.

  • Min pojkvän bor 40 mil ifrån mig.

  • Jag följer/har följt fler serier än vad jag kan räkna på mina fingrar och tår.

  • Harry Potter spelar in en stor roll i mitt liv och jag kan ämnet utan och innan.

  • Affärer som jag kan spendera tusen år i: H&M & IKEA.

  • Jag har en förkärlek till drömfångare och ljusslingor.

  • Min kamera är mitt allt, min själ, men jag avskyr att dela med mig av vad som produceras.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: